MEER BEKENDHEID VOOR JE BEDRIJF, DIENST OF PRODUCT!

Een 'online radiocampagne' kan je op 3 manieren boeken:
programmatic (alleen mediabureaus), via onze trafficmail,
of je neemt contact op met Ries van Kuijk, telefoon / whatsapp > 06 1258 9400.

In een 'normale radiocampagne' wordt je commercial ingepland
in de reclameblokken van een radiostation.
Bij een online audiocampagne heb je meer keuze.

 PRE-ROLL OF INSTREAM?

Je hebt een 'pre-roll' waar je commercial wordt afgespeeld vóórdat het programma start,
hier val je het meest op,
of je hebt een 'instream commercial', waar je commercial in een reclameblokje staat.
In beide gevallen is je boodschap alleen te horen door personen die online naar het radiostation luisteren.
Dit maakt het mogelijk om te targetten op man, vrouw, geo, etc.

BEREKEN ZELF JE BUDGET, HET WERKT HEEL EENVOUDIG

Het voordeel van een online- t.o.v. een 'reguliere radiocampagne' is dat je exact kan berekenen
wat het kost om een X-aantal personen te bereiken.

VOORBEELD

Op onze TARIEFKAART zie je een bedrag van € 8,- CPM (Cost per mille).
Dit betekent dat het € 8,- kost om 1.000 personen je commercial te laten horen.
Maar je product is echt gericht op vrouwen, dus we skippen de mannen.
Voor targetting geldt een toeslag van € 0,50 CPM,
maar dan weet jedat je alleen vrouwen bereikt, dus geen waste.

Wil je bijvoorbeeld 600.000 vrouwen je commercial laten horen dan zijn de kosten
600(.000) x € 8,50 = € 5.100,-.
Je kunt dus heel eenvoudig berekenen wat de kosten zijn van je campagne.